niedziela, 1 grudnia 2013

EFEKTY MIESIĘCZNEJ KURACJI SIEMIENIEM LNIANYM

Kochani,
żal mi, że kuracja siemieniem lnianym dobiega końca. To był naprawdę zdrowy miesiąc. Codzienne koktajle sprawiały, że sprawiałam sobie odrobinę relaksu każdego dnia. O wspaniałych właściwościach siemienia lnianego pisałam już tutaj. Początki picia siemienia lnianego nie były łatwe ale po kilku próbach eksperymentowania z dodatkami owoców i warzyw - znalazłam swoje ulubione przepisy o których pisałam tutaj


JAKIE EFEKTY ZAUWAŻYŁAM?


Po miesiącu kuracji zauważyłam dużo pozytywnych rezultatów. Zaczynając od włosów a kończąc na zdrowiu. Jestem bardzo zadowolona z efektów kuracji. 

WŁOSY - stały się bardzo błyszczące i grubsze u nasady. Bardzo szybko rosną - w ciągu miesiąca 2,5 cm więc rezultat bardzo ale to bardzo mnie zadowolił :)) Wyrasta mi także mnóstwo baby-hair i ciężko mi je okiełznać - dlatego zaprzyjaźniłam się z opaską :P Jeżeli chodzi o wypadanie to nic się nie zmieniło od kuracji którą otrzymałam od mojego dermatologa. Nie zauważyłam też żeby siemię zmniejszało przetłuszczanie włosów. Jednak w znaczy sposób zmieniło strukturę włosa - nie plączą się, są grubsze i delikatniejsze w dotyku.

PAZNOKCIE - stały się bardzo twarde a wcześniej można było wyginać je we wszystkie strony :P bardzo szybko rosną i ogólnie efekt jest bardzo zadowalający

SKÓRA - zero wyprysków, delikatniejsza w dotyku, bardziej napięta i nawilżona. Siemię bowiem działa kojąco na nasze hormony co bardzo pomaga przy bolących miesiączkach - ja jednak nie zauważyłam tego efektu.

ZDROWIE - zauważyłam duże wzmocnienie organizmu, dużą poprawę nastroju i pomimo grypowego sezonu - ja ( nie zapeszczając) jestem zdrowa jak ryba! :)

WAGA - siemię wpływa na utratę wody w organizmie więc pozytywnie wpływa na naszą sylwetkę. Ja zauważyłam - 2 kg spadek wagi i znaczne napięcie skóry, głównie w okolicy bioder! :)

Jestem bardzo zadowolona z efektów kuracji i powiem szczerze, że mam ochotę ją sobie przedłużyć do końca roku. Jednak nie będę piła siemienia codziennie - tylko dla własnej przyjemności bo naprawdę się do niego przyzwyczaiłam :) polecam Wam tą kurację - poprawia nie tylko nasz wygląd ale też nastrój!


Miłego dzionka,
CZARNA

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...