sobota, 21 grudnia 2013

BEYONCE - NOWA PŁYTA !

Kochani,
długo mnie tutaj nie było ale przed świętami jestem strasznie zalatana :) ciągle coś sprzątam, wyrzucam, gotuje albo latam po sklepach :P a Wam jak mija ten czas przed świętami?

Muszę się z Wami podzielić fajną informacją. Jeśli jeszcze ktoś nie słyszał nowinki - Beyonce wydała nową płytę - o tytule "Beyonce". Płyta pojawiła się w serwisie iTunes 13 grudnia w piątek i bije rekordy popularności ponieważ nikt nie spodziewał się premiery w tym roku - a tu masz :)) Ale marketing - Beyonce like a boss :P mam niespodziankę przed świętami i cieszę się jak dziecko :P



Na płycie znalazło się 14 piosenek i 17 teledysków :) pierwsza piosenka promująca, nagrana jest z mężem Jay-em o fajnym tytule "Drunk in love".



Drugi teledysk został zamieszczony kilka dni później - "XO"



Zachęcam Kochani do posłuchania - ja jak zwykle jestem wierna Beyonce :)dla ciekawskich przesyłam track listę. Wszystkie teledyski zostały nakręcone w trakcie trwania trasy koncertowej "Mrs. Carter Show World Tour" w pełnej konspiracji :)

Tracklista:

CD:



1. Pretty Hurts

2. Haunted

3. Drunk in Love (feat. Jay-Z)

4. Blow 

5. Angel

6. Partition

7. Jealous

8. Rocket

9. Mine (feat. Drake)

10. XO

11. *** Flawless (feat. Chimamanda Ngozi Adichie)

12. Superpower 

13. Heaven 

14. Blue” feat. Blue Ivy



DVD:



1. Pretty Hurts

2. Ghost

3. Haunted

4. Drunk in Love (feat. Jay-Z)

5. Blow

6. Angel 

7. Yonce

8. Partition

9. Jealous

10. Rocket

11. Mine (feat. Drake)

12. XO

13. *** Flawless (feat. Chimamanda Ngozi Adichie)

14. Superpower

15. Heaven

16. Blue (feat. Blue Ivy)

17. Bonus video: “Grown Woman
  
Jak dla mnie najlepszy prezent na te święta! :)
 
Trzymajcie się ciepło,
 CZARNA

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. raz przesłuchałeś i od razu "słaba" :P Może to nie jest szczyt jej możliwości ale ja osobiście słuchałam jej cały czas jak ogarniałam mieszkanko przed świętami i wcale mi się nie znudziła :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...