wtorek, 12 listopada 2013

YVES ROCHER PERFUMOWANE MLECZKO DO CIAŁA WANILIA I CYTYRNA

Hej Kochani,
muszę się z Wami podzielić moim ulubieńcem do ciała. Zachwycił mnie jego zapach i kondycja skóry po jego nałożeniu. Mleczko o owocowym, lekko waniliowym zapachu, które doskonale nawilża skórę, dzięki zawartości olejku z rzepaku. Formuła bez parabentów.



Cena: 19.90 zł (300 ml)

Plusy:

- szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filtru
- cudowny zapach, który długo utrzymuje się na ciele
- wydajny
- śliczne opakowanie
- nie uczula, nie zawiera parabentów

Minusy:

- dostępność 
- cena

Serdecznie Wam polecam ten produkt. Spełnia wszystkie warunki dobrego mleczka do ciała. Nawilża, pięknie pachnie i pozostawia skórę jedwabiście gładką.


Buziaki, 
CZARNA

6 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz i obserwację :)
    Również obserwuję :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się całkiem fajne, choć faktycznie cena mogłaby być niższa. A gdzie go można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej w internecie - ja dostałam go w zeszłym roku na święta :)

      Usuń
  3. Wydaje się być bardzo fajnym kosmetykiem.
    Dodałam Cię do obserwowanych :)

    Zapraszam do mnie
    paulina-malina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...