wtorek, 31 grudnia 2013

OSTATNI DZIEŃ TEGO ROKU :)!

Ten rok nie był dla mnie łaskawy. Działo się dużo nie ciekawych rzeczy w moim życiu, ale ja osobiście wole pamiętać co dobre. Cieszę się jednak, że już się kończy bo coś czuje, że przyszły rok przyniesie wiele dobrego. Podsumowując rok mogę stwierdzić, że blog wniósł wiele dobrego do mojego życia. Zaczęłam jeszcze bardziej zwracać uwagę na naturalne kosmetyki, zioła i to co dobre dla mojego ciała. Wypracowałam sobie nawyk zamieszczania nowych postów i zastanawiam się co mogłabym wprowadzić w przyszłym roku do bloga, żeby jeszcze bardziej Was nim zainteresować. Macie jakieś propozycje? Wszystkie komentarze mile widziane :)




Nie robię noworocznych postanowień, bo codziennie staram się spełniać swoje wewnętrzne pragnienia i przezwyciężać swoje słabości, a może Wy macie jakieś postanowienia? :) 




 
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w 2014 r. Żebyście spotkali na swojej drodze samych dobrych ludzi i Kochajcie się :)) Szczęśliwego Nowego Roku !!



Buziaczki,
CZARNA

3 komentarze:

  1. Nie śmiej się z kierowców w Sylwestra:D Ja właśnie taką fuchę mam, ale nie piję z powodów zdrowotnych, więc przynajmniej nie żałuję :D Więcej postów włosowych i zdjęć Twoich włosów! Udanego Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za pomocną wskazówkę odnośnie bloga :) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  2. Najpopularniejszy serwis ogłoszeń drobnych w Radomiu notujący setki tysięcy odsłon każdego dnia przez osoby z Radomia zainteresowane kupnem i sprzedażą setk tysięcy unikalnych rzeczy, nieruchomości Radom, ofert pracy z Radomia, samochodów, zwierząt i wielu innych. Codziennie tysiące nowych ogłoszeń drobnych dodanych przez użytkowników serwisu Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom, sprawdź z czym ogłaszają się sąsiedzi z Twojej okolicy, lub sam wystaw ogłoszenie w jednej z wielu kategorii tematycznych. Lokalny serwis ogłoszeniowy Radom Lokalne gdzie każdy kontrahent ma szansę prędkiego zawarcia transakcji typu kupuję, sprzedaję, ale też szybkiego odszukania nowej pracy, odszukania fachowca, który będzie w stanie wykonać nasze usługi czy też inne firmy. W serwisie Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom masz możliwość zamieszczania każdej ilości darmowych ofert drobnych. Serwis jest podzielony na takie działy jak dam pracę Radom, mieszkania Radom, motoryzacja czy innego typu. Zapraszamy na Radom Lokalne !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...