niedziela, 29 grudnia 2013

OCHTEATR!

Święta, święta i po świętach - jak co roku żałuje, że ten magiczny czas się skończył. Dostałam mnóstwo wspaniałych życzeń i prezentów. A dzień po świętach, byłam w teatrze na wspaniałej komedii. Mowa o "Przedstawieniu Świątecznym" w OchTeatrze. 





Fabuła opowiada historię lekarza. Szpital Św. Andrzeja, dwa dni do świąt Bożego Narodzenia. Lekarze i personel szpitala przygotowują się do corocznego przedstawienia świątecznego dla pacjentów i ich rodzin. Jednocześnie odbywa się zjazd neurologów z ministrem zdrowia na sali. Dr David Mortimore przygotowuje się do wykładu na tym zjeździe, który to wykład ma zadecydować o jego awansie, przyznaniu mu tytułu szlacheckiego i dotacji dla szpitala. Na godzinę przed wykładem dowiaduje się, że ma nieślubnego, osiemnastoletniego już syna, który uparł się, że go pozna. Z rozpaczy i zamieszania wskazuje mu innego lekarza jako jego ojca. Szalona intryga, galeria postaci, jak zwykle u mistrza gatunku Cooneya, zaplątanych w niewiarygodnie śmieszne piramidy sytuacji i zabawnych, niespodziewanych zwrotów akcji. Dyrektor szpitala, trzech lekarzy, dwie pielęgniarki, żona i była kochanka, matka, upiorny pacjent, gapowaty, ale dociekliwy policjant i pijany syn. Próba przedstawienia świątecznego i dwustu neurologów za ścianą. Cooney w pełnym blasku.



W przedstawieniu grają dwa aktorskie małżeństwa: Perchuciów i Żaków. Jak dla mnie Cezary Żak zawojował scenę - uśmiałam się do łez :) bardzo Wam polecam to przedstawienie bo można wprowadzić się w bardzo pozytywny nastrój. Bilety oscylują w granicach 50-100 zł więc można się skusić :) 






Składam też serdeczne życzenia mojej Kochanej Siostrze z okazji Jej urodzin! Dużo zdrówka i pogody ducha :) <3

P.S. Skończyłam też swój trening na pośladki - myślę nad kolejną partią. Zauważyłam fajne mięśnie więc trenujemy dalej!

Buziaczki,
CZARNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...