czwartek, 31 października 2013

GREEN PHARMACY ELIKSIR ZIOŁOWY

Hej Kochani,

pragnę się pochwalić, że jestem magistrem ekonomii! :) egzamin dyplomowy nie należał do najłatwiejszych dlatego jestem z siebie bardzo dumna :P jak dla mnie kończy się bardzo fajny okres w moim życiu i trochę żałuje, że okres nauki i szkoły mam już za sobą - no chyba, że za jakiś czas poczuję potrzebę rozpoczęcia kolejnych studiów. No ale cóż - coś się kończy coś zaczyna :)

Chciałabym podzielić się z Wami kosmetykiem bez którego nie wyobrażam sobie dobrej pielęgnacji moich włosów. Kupiłam go kiedyś, zachęcona dobrymi opiniami z wizazu i powiem szczerze, że z przymrużeniem oka zaczęłam go stosować. No ale efekty po użyciu są naprawdę zadowalające i z czystym sumieniem mogę Wam wszystkim go polecić.

"Eliksir ziołowy do włosów wzmacniający, przeciw wypadaniu firmy Green Pharmacy jest to naturalny preparat ziołowy oparty na recepturach ze starych ksiąg zielarskich. Ekstrakty łubinu wąskolistnego, skrzypu polnego, kasztanowca, łopianu większego i proteiny sojowe łagodzą wypadanie , dają włosą witalność od nasady aż po same końce."


Preparat stosuje zazwyczaj na mokre, umyte włosy. Wcieram eliksir w skalp, nie jestem zwolenniczką rozprowadzania preparatu na całych włosach bo może je wysuszyć. Włosy dzięki wcierce w skalp, unoszą się u nasady i wydaje się, że jest ich więcej. Skalp w dotyku jest delikatny i włosy się aż tak nie puszą. Dodatkowo robię wcierkę - drugiego dnia po umyciu włosów. Dzięki temu włosy ładnie pachną i nadają się do chodzenia jeszcze kolejnego dnia.




Cena: 8 zł


Plusy:

- włosy unoszą się u nasady
- skalp głowy jest bardzo delikatny w dotyku (pomimo alkoholu w preparacie)
- zapobiega wypadaniu włosów
- wzmacnia cebulki włosów
- cena
- zapach
- skład


Minusy:

- nie nadaje się do pielęgnacji całych włosów
- wysusza ( duża zawartość ziół może powodować wysuszenie włosów na całej długości - dlatego nie polecam stosować go na całych włosach)

 

Polecam ten produkt! Firma Green Pharmacy należy do moich ulubionych w ostatnim czasie. 
A Wy macie jakieś ulubione produkty tej firmy?

Buziaczki,
CZARNA

11 komentarzy:

  1. oooo, to gratuluję! ; ) ja mam z tej firmy szampon, ale jeszcze nie zaczęłam używać, ale jeśli tej eliksir polecasz, to spróbuję ; ) pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Fajny produkt, ale ja jakoś się zraziłam do tego typu produktów po mgiełce Radicala..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Radicala nie stosowałam ale jantar mam zamiar :P

      Usuń
  3. I would love to try it! ;)

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Blog Post: 5 Ways to Improve Your Memory

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go! :) Wcieram go w skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spadłaś mi z nieba z tym wpisem! moje włosy wypadają od dłuższego czasu jak szalone i jeszcze nie znalazłam na to złotego środka, a opis tego produktu brzmi zachęcająco. już wylądował na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam - na moich włosach sprawił się w 100% :)

      Usuń
  6. Lovely blog and nice post! :)

    Do you want to follow each other? Let me know :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje magistra :) lubię Green Pharmacy, szczególnie ich szampony niestety jako że nie mieszkam w Polsce mam do nich ograniczony dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) można go kupić przez internet :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...