czwartek, 28 listopada 2013

KOKTAJL BANANOWO-MANDARYNKOWY

Hej,
pewnie już jesteście zmęczone tematem siemienia lnianego ale muszę zamieścić jeszcze jeden przepis na koktajl :) moja kuracja dobiega końca więc z przykrością muszę stwierdzić, że żal mi będzie się rozstawać z codziennymi koktajlami :P dlatego planuje kolejny miesiąc z innym specyfikiem wspomagającym naszą urodę - z ostropestem plamistym lub liściem oliwnym. Jak myślicie co lepsze? Mam jeszcze kilka dni więc przemyślę co bardziej mi odpowiada w czasie grudniowego szaleństwa i czekam na Wasze propozycje :)

Koktajl bananowo-mandarynkowy z siemieniem i kilkoma pestkami ostropestu plamistego to szybki i łatwy sposób na zdrowe śniadanie. Polecam!









SALUT!! :)

I piosenka, która cały czas chodzi mi po go głowie - sama nie wiem dlaczego :P


Dziękuję też pewniej Osobie za wczorajszą rozmowę :)
Całusy,
CZARNA

4 komentarze:

  1. Nie wygląda apetycznie, ale z chęcią bym skosztowała, ponieważ przepadam za siemieniem lnianym! Nie wiem, co będzie dla Ciebie lepsze na następny miesiąc, chyba powinnaś rozważyć "za" i "przeciw" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź :P może nie apetycznie ale na pewno zdrowo i smacznie :) polecam

      Usuń
  2. musi być smaczny i zdrowy =)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...