czwartek, 9 stycznia 2014

KOKTAJ POMARAŃCZOWO-GREJFRUTOWY

Rozpoczęłam dzień bardzo zdrowym koktajlem z siemieniem lnianym. Kolor jaki uzyskałam, zaskoczył mnie bardzo - śliczny łososiowy :) polecam Wam na każdy początek dnia!

Nadal pije koktajle z siemieniem lnianym - może nie codziennie ale kilka razy w tygodniu. Uzależniłam się od siemienia bo widzę efekty po jego piciu. Włosy się błyszczą, paznokcie są twarde a skóra delikatna. Do tego nie narzekam na bóle żołądka i czuje się bardzo lekko. Myślę, że siemie lniane na zawsze zagościło w mojej diecie :) o mojej kuracji pisałam tutaj a o jej efektach tutaj

Potrzebujemy:

- pomarańcze
- grejpfruta
- siemie lniane (wcześniej zaparzone - 2 łyżeczki zalane w szklance, gorącą wodą)







Dodatkowo pragnę Was zachęcić do konkursu na http://makeyourhairbeautiful.blogspot.com/2013/12/ogaszam-rozdanie.html gdzie można wylosować fajne nagrody :) niżej baner konkursu - zachęcam :)


Miłego dnia,
CZARNA

12 komentarzy:

  1. ten koktajl wygląda bardzo przyjemnie, a przy tym jest zdrowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie, uwielbiam siemię lniane :) na pewno wypróbuję! samo zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och skusilabym sie na takie pysznosci :) Kochana mam do Ciebie pytanie kto stworzyl Ci takie cudowne logo blog? Jest rewelacyjne!

    Moze obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że obserwujemy :) logo stworzyłam przy współpracy z pewnym nieznajomym, który bardzo mi pomógł w grafice - cieszę się, że się podoba - buziaki :*

      Usuń
  4. Koktajl wygląda bardzo smacznie. Mam w domu siemie lniane,ale nie umiem się do niego przekonać. W sumie nigdy nie próbowałam niczego dodawać do niego..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznie wygląda jednak nie przepadam za grejpfrutami

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię za ten przepis :) nigdy nie mogłam przemóc się do siemienia a tu taka niespodzianka! Smakuje mi ! :D Dodaję do obserwowanych, bo coś czuję, że nie raz mnie zainspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...