środa, 4 grudnia 2013

SCARED OF LONELY ;)

Hej Kochani,
nie było muzycznego poniedziałku więc przesyłam Wam coś bardzoooo fajnego w środę. A jak wiemy: środa minie tydzień zginie :) jechałam dziś autobusem (bardzo zapchanym, jak to w Warszawie) i popatrzyłam na ludzi za oknem. Niektórzy wydawali się bardzo zmęczeni ciągłym zabieganiem.. to piosenka właśnie dla nich. A jeśli Ty się tak czujesz to posłuchaj i przytul się do bliskiej osoby :) Beyonce nadaje się na każdy humor więc serwuje Wam trochę - musicalu w wykonaniu Divy!




mój uśmiech dla Was :)


Buziaki,
CZARNA

5 komentarzy:

  1. aaa, kocham Beyonce! pod każdą postacią, na każdy humor, zawsze! a dzięki zdjęciu i piosence też zachciało mi się uśmiechnąć. tak w ogóle, to zazdroszczę Ci tej Warszawy! liczę na to, że jeszcze trochę i stanie się moim miastem! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa jest bardzo duża ale powiem szczerze, że obecnie jest wypchana po brzegi :) ;)

      Usuń
    2. ale zapraszam oczywiście :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...