wtorek, 22 października 2013

MUSLI Z JABŁKIEM/MIODEM, ORZECHAMI I CYTRYNĄ

Hej Kochani,
mój dzień rozpoczęłam dzisiaj od wspaniałego jedzonka. Postanowiłam zaserwować sobie musli z miodem, jabłkiem, orzechami włoskimi i cytryną (dodatkowo dodałam trochę pestek słonecznika i dyni). Złapało mnie przeziębienie więc leżę w łóżku i grzeję się pod kołderką. Na poprawę humoru zaserwowałam sobie musli w dużym kubku, mniam!

Potrzebujemy:

-6 łyżeczek musli (ja akurat dodałam musli z orzechami laskowymi i rodzynkami)
-6 łyżeczek wody przegotowanej
-łyżeczka miodu
-pół cytryny
-1 jabłko
-4 orzechy włoskie
-mleko/jogurt
-dodatkowo kilka pestek dyni/słonecznika (co kto lubi)

Przygotowanie: 


Musli zalewamy gotowaną wodą, dodajemy łyżeczkę miodu i odstawiamy na 10 minut. Obieramy jabłko i ścieramy je na grubych oczkach tarki a następnie dodajemy do musli. Później dodajemy orzechy włoskie (oczywiście obrane :) sok z połowy cytryny, kilka pestek dyni i słonecznika a następnie mleko lub jogurt naturalny.

Proste do przygotowania, a jakie zdrowe :)













Miłego dzionka,
 CZARNA

13 komentarzy:

  1. Ale smakowicie to wygląda! No pewnie, że obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yummy! :)

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. smakuje nieziemsko - zachęcam do zrobienia we własnym zakresie :)

      Usuń
  4. Wygląda świetnie a musi smakować jeszcze lepiej! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Jest godzina 20:45, a ja oglądam takie smakołyki...moja dieta nie będzie zadowolona :D.
    Jak będziesz miała wolną chwilę to zapraszam do mnie:) będzie mi bardzo miło :)
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha :) diecie nie zaszkodzi nawet w nocy taki posiłek - samo zdrowie ^^ polecam!

      Usuń
  6. wyglada bardzo apetycznie, zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/2013/10/rozdanie-wygraj-krem-prosto-z-truskawki.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...