niedziela, 8 września 2013

WEEKENDOWE KSIĄŻKI


Aaa Kochani,
zapomniałam wspomnieć o tym co w chwili obecnej czytam i co serdecznie Wam polecam.
Jako pierwszą rozpoczęłam książkę pod fajnym tytułem: "W szpilkach od Manolo" naszej polskiej autorki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Opis z lubimyczytać.pl bardzo mnie zainteresował i postanowiłam ją przeczytać przez weekend. Moje odczucia po przeczytaniu połowy książki są takie, że autorka w bardzo przyjemny, dowcipny sposób opowiada historię pewnej Pani kierownik pracującej w dużej korporacji. Uśmiałam się do łez czytając opisy poszczególnych bohaterów. Polecam Wam tę książkę na spędzenie wieczorów z uśmiechem na twarzy :)



Opis z lubimyczytać.pl:
"Liliana ma trzydzieści pięć lat, kocha koty, wysokie szpilki i swoje auto. Posiada także kilka niegroźnych obsesji i bardzo wybujałą wyobraźnię. Pracuje w korporacji, ale ma dość wyścigu szczurów. Gdy pewien denerwujący przystojniak zajmuje jej miejsce parkingowe, Lilka nie zdaje sobie sprawy, że już wkrótce znajdzie się na celowniku. Tajemniczego Michała, irytującego Sekuli, a także pewnego socjopaty, który bardzo nie lubi pyskatych „młodych gniewnych”. Tajemnicze kartki z numerkami, porwania, szalone przyjaciółki, pragnąca zięcia Mamulka, znienawidzone korpo i… gorrrący romans. Wszystko to sprawi, że na punkcie „W szpilkach od Manolo” dostaniecie prawdziwego bzika!"



Poza tym w kolejce czekają jeszcze : (oczywiście!)  Evans - Kolory tamtego lata i książka, którą dostałam od mojej mamci - Wszystkie kobiety Don Huana - Macieja Bennewicza. Jak zacznę czytać to naskrobię kilka słów. 



Buziaki,
CZARNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...