poniedziałek, 13 stycznia 2014

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW

Pielęgnacja moich włosów w zeszłym roku - wyglądała zupełnie inaczej niż obecnie. Więcej na temat pielęgnacji w zeszłym roku pisałam tutaj 
 
Od tamtej pory wprowadziłam zmiany w sposobie pielęgnacji, olejowaniu i myciu. Przez moje blogowanie - poznałam więcej sposób na pielęgnacje włosów. Czasami miałam wrażenie, że przed blogowaniem nie miałam pojęcia jak słabo dbałam o moje włosy. Wystarczał mi byle jaki szampon i odżywka. Włosy były niejakie a ja miałam pretensje do życia, że kudły mi wypadały :) No ale to już przeszłość a ja jestem bardzo zadowolona z obecnego stanu rzeczy. 



Wiele naprawdę praktycznych przykładów pielęgnacji włosów znalazłam na blogu  Aliny Rose która pokazuje wiele przykładów na naturalne sposoby pielęgnacji. Polecam Wam jej bloga :)


Jak już wspominałam wcześniej w zeszłym roku, walczyłam z wypadaniem włosów. Więcej na ten temat pisałam tutaj. Najbardziej pomogło mi picie siemienia lnianego o którym wspominałam w tym poście. Nadal je popijam i dodaje - prawie do każdego jedzenia :) Myślę, że jest wspaniałym sposobem na wygląd naszych włosów, skóry i ogólnie naszego zdrowia. Dodatkowo warto się wspomagać, piciem pokrzywy i skrzypem polnym. Jestem także zwolenniczką - podjadania migdałów, pestek dyni, słonecznika a także żurawiny :P




W jaki sposób pielęgnuje swoje włosy?



Obecnie pielęgnuje moje włosy według wypracowanego grafiku :)


Przed myciem włosów - oczywiście jeżeli nie używałam żadnych produktów do stylizacji np. lakier czy pianka - nakładam na skalp skóry maseczkę Pilomaxu do ciemnych włosów a na końcówki włosów ciepły olej - kokosowy Vatiki albo olej Sesa. Zakładam także ciepły ręcznik na głowę i siedzę w nim około 1h przed myciem.





Następnie zmywam olej szamponem Radical a powtarzam mycie szamponem Schwarzkopf





Nakładam odżywkę Isany Połysk jedwabiu i ot to kończę ich mycie :) 



Następnie w skalp głowy wmasowuje Eliksir Green Pharmacy, który wspaniale chroni skalp a co za tym idzie - włosy nam nie wypadają :) często zapominamy o skalpie głowy a jest on źródłem pięknych włosów. 


Kolejnym krokiem jest spryskanie włosów Odżywką w sprayu firmy Pilomax a końcówki włosów zabezpieczam Jedwabiem z Biosilku lub Jedwabiem z Green Pharmacy



 A tak wyglądają moje włosy na dzień dzisiejszy :)



Włosów nie suszę - nie prostuje. Raz na jakiś czas kręcę prostownicą fale. 

A Wy macie jakieś naturalne sposoby na pielęgnacje włosów? ja zastanawiam się nad wcierkami z kozieradki :) czekam na Wasze komentarze

Buziaki,
CZARNA

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne włoski:) Ja zastanawiam się nad wprowadzeniem codziennego pica siemienia lnianego, głównie z powodu cery, a skoro ma to też działać pozytywnie na włosy to dodatkowy argument przemawiający za:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam :) siemię lniane na stałe wprowadziłam do swojej diety ;)

      Usuń
  2. Twoje włosy wyglądają świetnie ; ) ja też dzięki blogowaniu zaczęłam o nie dbać, popijam pokrzywę, a nawet zaczęłam olejować! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dziś kupiłam pokrzywę bo miałam lekką przerwę :) tak więc salut! ;)

      Usuń
  3. Jesteś śliczną, naturalną dziewczyną ;D Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy teraz wyglądają naprawdę dobrze...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...