środa, 8 stycznia 2014

ODŻYWKA ZA PIĄTAKA!

Jakiś czas temu zauważyłam na półce w Rossamnie odżywkę Isany Połysk jedwabiu. Zachęcona ceną i opisem skusiłam się na jej zakup. Odżywka nadaje się do włosów suchych i zniszczonych, posiada w składzie proteiny pszenicy, pantenol i witaminę B3. Postanowiłam wypróbować ją na własnych włosach i tak oto dochodzę do jej denka. Odżywka spełniła moje oczekiwania. Nie dość, że jest tania to jeszcze ładnie pachnie i odżywia włosy. Włosy się nie puszą i są bardzo delikatne w dotyku. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem.





Cena: 4,99zł

Plusy:

- niska cena
- wydajność
- nie obciąża włosów
- nawilża i odżywia
- zapach (chociaż wiem, że nie wszystkim odpowiada)
- ułatwia rozczesywanie 
- łatwo dostępna
- po jej użyciu włosy się tak nie puszą

Minusy:

- alkohol w składzie

Polecam Wam tą odżywkę - jest nie dość, że tania to do tego bardzo wydajna. A Wy używacie tej odżywki? Jakie są Wasze opinie na jej temat?


Buziaczki,
CZARNA

6 komentarzy:

  1. nie miałam muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jej:D Póki co mam zapas kosmetyków do włosów na kilka miesięcy, ale jak mi sie wykończa to na pewno spróbuje:D Dodałam do obserwowanych,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię odżywkę joanny z jedwabiem ; )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...