czwartek, 24 października 2013

KOKTAJL Z NATKI PIETRUSZKI I JABŁKA

Kochani,
zmagam się z gigantycznym przeziębieniem i postanowiłam wspomóc się naturalnymi witaminami. Koszt koktajlu to jakieś 3zł a źródło witamin bezcenne! Jeżeli dbacie o swoje włosy, cerę i paznokcie to taki koktajl powinien zagościć w Waszej diecie codziennie albo co drugi dzień. Ja od dziś zaczynam pić "to cudo" codziennie przez tydzień :) Natka pietruszki bogata jest w witaminę A, witaminę C, sole mineralne i żelazo natomiast jabłko to samo zdrowie (więcej o nim pisałam tutaj). Sama staram się jeść przynajmniej jedno jabłko dziennie i śmiało mogę stwierdzić, że jestem "jabłkowym łakomczuchem" :) Pamiętajcie o siemieniu lnianym, które jest bogate w Omega-3 (oprócz tego w błonnik i wiele witamin). Zawarte w ziarenkach lnu tłuszcze zapewnią lepsze wchłanianie składników odżywczych i witamin zawartych w owocach i warzywach.

Potrzebujemy:

- 1 jabłko
- natkę pietruszki (połowę)
- kilka kropel cytryny
- wodę niegazowaną (pół szklanki)
- siemię lniane






Ilość na jedną dużą szklankę

Przygotowanie:

Pół natki pietruszki kroimy i wrzucamy do wysokiego naczynia. Jabłko (najlepiej ze skórką - bo ma najwięcej błonnika) kroimy na małe ćwiarki i wrzucamy do natki. Dodajemy kilka kropel cytryny, pół szklanki wody, kilka ziarenek siemienia lnianego i miksujemy blenderem.





 




Ten kolor mnie zniewolił!  a Wam jak się podoba?

Zachęcam do picia naturalnych koktajli - to naprawdę działa na nasze zdrowie i urodę :)


Pewnie macie swoje ulubione koktajle? jak tak - to piszcie w komentarzach co polecacie :)

P.S. Widzę coraz więcej nowych czytelników co bardzo mnie cieszy - serdecznie Wam dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

Miłego wieczoru, 
 CZARNA

6 komentarzy:

  1. mniam :) ja mam ulubiony - banan , kiwi i maślanka :) dietetyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo zdrowie! Jutro na pewno go zrobię i napiszę czy mi posmakował :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę wrócić do robienia koktajli, bo ostatnio jakoś to zaniedbałam.. Najbardziej lubię bananowo-truskawkowy, ale niestety mogę go pić tylko w sezonie na truskawki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam bananowo-truskawkowy -radzę zamrozić truskawki latem ! ja mam zapas :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...