poniedziałek, 2 września 2013

POCZĄTEK :)

Witam!
od jakiegoś czasu czytam wiele blogów w internecie i sama nabrałam ochoty na podzielenie się z Wami nowinkami z mojego życia. Planuje pisać na moim blogu o nowościach kosmetycznych - promocjach, swoich zakupach i modzie. Będę zamieszczała dużo fotografii (bo jest to moja wielka pasja), dużo dobrej muzyki i dobrego jedzenia. 
Tym wszystkim pragnę się z Wami podzielić - więc zapraszam do mojego świata :)



Może napisze coś o sobie. Mam 25 lat mieszkam od dziecka w Warszawie i właśnie kończę studia magisterskie. Od zawsze też miałam ciemny kolor włosów i dlatego znajomi wołali do mnie czarna. Lubiłam te przezwisko i to właśnie dlatego postanowiłam nazwać tak swój blog :)

Na chwilę obecną to na tyle o mnie - poznamy się z biegiem czasu. 

Życzcie mi powodzenia i szukania nowych inspiracji :)

Buziak
CZARNA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...