sobota, 23 listopada 2013

RADICAL SZAMPON WZMACNIAJĄCY - FARMONA

Kochani,
pragnę się z Wami podzielić recenzją kosmetyku firmy Farmona. Zachęcił mnie składem ponieważ jego receptura zawiera: naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamine B5 oraz lnulinę z cykorii. A jak wiecie jestem zwolenniczką naturalnej pielęgnacji więc z chęcią wypróbowałam ową buteleczkę z ziółkami w środku :) kosmetyk stosuje od około 2 miesięcy - używając go jedynie jako szampon do zmywania oleju z włosów. Sprawdza się w tym idealnie. Jednak zauważyłam, że przez dużą ilość ziół w składzie - nie sprawdza się jako jedyny szampon do stosowania a jeden z kilku. Zauważyłam lekkie wysuszenie włosów jednak po jego stosowaniu włosy u nasady są bardziej sprężyste, wzmocnione. Osobiście zmywam nim olej a następnie powtarzam mycie szamponem Schwarzkopf, Gliss Kur Oil Nutritive. Szampon Gliss Kur Oil Nutritive wspaniale współgra z Radicalem - polecam te połączenie :)







Cena: 8-9 zł (300 ml)


Plusy:

- niska cena
- łatwo dostępny
- posiada naturalne zioła 
- wzmacnia włosy 
- nadają blasku włosom
- wydaję mi się, że przyśpiesza porost włosów
- delikatny ziołowy zapach

Minusy:

- wysusza włosy - należy zainwestować w dobrą odżywkę
- konsystencja dosyć rzadka przez co jest mało wydajny
- trzeba dużo nałożyć na głowę aby zaczął się pienić

Reasumując polecam Wszystkim ten produkt - jest naprawdę ok. Jestem dużą zwolenniczką firmy Farmona dlatego w przyszłości na pewno kupię ten produkt raz jeszcze.

Buziaczki,
CZARNA

2 komentarze:

  1. oo, muszę się za nim rozejrzeć : ) czuję, że przyda się moim włosom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi już się kończy więc też pewnie się w niego zaopatrze :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...