poniedziałek, 11 listopada 2013

11 PYTAŃ, TYLE SAMO ODPOWIEDZI, CZYLI MOJA PIERWSZA NOMINACJA DO Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował.


Zostałam nominowana przez Karinę i bardzo serdecznie Ci za to dziękuję :)! jesteś moją stałą czytelniczką (z wzajemnością) i bardzo mi miło, że wyróżniłaś mnie za muzyczne poniedziałki i posty, które za każdym razem masz ochotę przeczytać. Polecam wszystkim bloga Kariny - dziewczyna piszę naprawdę fajne teksty. Zawsze czekam na więcej. Poniżej moje odpowiedzi na pytania od Kariny i prezentacja kolejnych nominowanych.




1. Co lubisz w sobie?
Trochę dziwnie mi pisać o samej sobie no ale muszę stwierdzić, że najbardziej lubię w sobie pieprzyk na moim nosie (haha!) Bo jeszcze nigdy nie widziałam, żeby ktoś miał pieprzyk na środku nosa :P no ale jeśli by spojrzeć na charakter to bardzo lubię to, że szybko się uczę nowych rzeczy i jestem bardzo spostrzegawcza. 
2. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Widzę siebie w swoich czterech kątach z moją połówką i dzieckiem przy boku. Oczywiście mądra i piękna jak zawsze .. a i skromna :P
3. Co byś zrobiła, gdybyś dowiedziała się, że został Ci tydzień życia?
Skoczyłabym ze spadochronu albo lepiej z jakiejś góry (base jumping). Zawsze mi się marzyło, żeby latać jak ptak. Później wyjechałabym na Rodos z rodziną i piła drinki na plaży - tańcząc przy dźwiękach Earth Wind and Fire - Boogie wonderland.


4. Czy masz swojego idola, autorytet? Kto nim jest?
Moim autorytetem i idolem jest Jan Paweł II. Może ktoś powie: "o co kaman?" przecież jest tak wielu ludzi, których można podziwiać no ale jak dla mnie jest i będzie niepodważalnym autorytetem. Zawsze traktowałam go jak swojego dziadka bo sama swoich nie miałam. Zmarli jak byłam mała. Chciałabym potrafić obdarzać ludzi takim zaufaniem i wybaczeniem jak tylko On potrafił. "Nie lękajcie się" przyświeca mi przez całe życie.
5. W jaki sposób odpoczywasz?
Słuchając muzyki i oglądając filmy. Lubię też tańczyć, od dziecka szalałam przy głośnej muzyce. Bardzo mnie to odpręża. Narzekali jedynie moi sąsiedzi :P
6. Co przynosi Ci największą radość?
Uśmiech, który wywołałam na ustach bliskiej mi osoby.
7. Lubisz patrzeć w przyszłość czy wolisz żyć chwilą?
Zawsze starałam się patrzeć w przyszłość - ale w obecnym momencie trochę mnie to stwierdzenie zawiodło i raczej żyję chwilą i staram się wyciągać z każdej sekundy coś dobrego.
8. Jakie cechy cenisz w innych ludziach?
szczerość, bystrość, czułość, poczucie humoru, inteligencję 
9. Skąd pomysł na bloga?
Zaczęło się od problemów z włosami - zaczytałam się w wizazu a później trafiłam na włosomaniaczki. I sama postanowiłam dzielić się z ludźmi swoimi doświadczeniami. 
10. Co jest źródłem Twoich inspiracji? Skąd czerpiesz tematy poruszane na blogu?
Z życia. Wszystkie posty na moim blogu to zapis mojego życia. Inspiracji szukam w muzyce, jedzeniu i mojej wyobraźni.
11. Czym jest dla Ciebie blog?
Jest to dla mnie forma relaksu i fajnej pasji.
Do Liebstera nominuję:

http://pinoszek.blogspot.com/ - za przydatne recenzje kosmetyków i posty, które zawsze z chęcią czytam
http://lovethisthread.blogspot.com/ - za super zdjęcia i fajny styl
http://paulik16-modo.blogspot.com/ - za pozytywny styl i wprowadzenie nas w swój świat
http://life-mindy.blogspot.com/ - za fajne zdjęcia i przepis na kremówkę :P
http://nazywamsiejustyna.blogspot.com/ -  za fajne podejście to swojego ciała i pozytywne myślenie
http://kate-make-up.blogspot.com/ - za super make-up i fajny styl bloga
http://aleexiaaauniverse.blogspot.com/ - za fajne przemyślenia i dzielenie się swoim życiem
http://kosmetyczne-wariacje.blogspot.com/ - za super recencje i zdjęcia
http://pooczwarka.blogspot.com/ - za pozytywny styl i super zdjęcia
http://linde-lo.blogspot.com/ - za fajne stylizacje 

A oto pytania:
1. Jakie cechy lubisz w sobie najbardziej?
2. Co cenisz w ludziach?
3. Co byś zrobiła z milionem złotych?
4. Co jest Twoim największym marzeniem?
5. Czy lubisz się wyróżniać z pośród ludzi? Jak oceniasz swój styl?
6. Co byś chciała dostać w prezencie na gwiazdkę?
7. Wymień 3 rzeczy, które zabrałabyś z sobą na bezludną wyspę.
8. Twoja największa pasja życiowa?
9. Wymień swoje wady. Wystarczy jedna :P (jakbyś chciała nad nią popracować?)
10. Największą przyjemnością jest   ... 
11. Mój blog daje mi ...

Do roboty dziewczyny - powodzenia!

Buziaczki,
CZARNA

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :* I musze przyznać że Jan paweł II to wspaniały autorytet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations!! ;)

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Blog Post: 7 Ways to Spice Up Your Look

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za nominację :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję już zaraz post z tym zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaram się, że wzięłaś udział w zabawie i odpowiedziałaś na moje pytania ; ) Miło mi również, że w taki sposób piszesz o mnie i moim blogu! Cóż, życzę Ci aby blog zawsze Cię pasjonował i relaksował, a za 10 lat oby było, jak sobie wymarzysz ; ) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia !
    Zazdroszczę takiego bloga !

    Pozdrawiam z bloga - http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/11/pull-pour-lautomne.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...