niedziela, 20 października 2013

BALSAM UJĘDRNIAJĄCY VENUS

Jesienna aura wspomaga suchość na rękach ale nie tylko. Najczęściej od ubierania się na cebulkę - przesuszamy niektóre okolice ciała. U mnie padło na nogi. Tak więc szukałam jakiegoś balsamu, który nawilży i ujędrni skórę na moich kończynach. Z pośród wielu dostępnych balsamów wybrałam Balsam ujędrniający firmy Venus.  




Cena: 7,5 zł (400ml) w Rossmanie

Składniki aktywne: 

Naturalna kofeina - poprawia mikrokrążenie krwi w skórze, zwiększając jej sprężystość
Mikroalgi (spirulina) - bogate w białka, minerały i witaminy, łagodzą i regenerują
Olej Canola - intensywnie nawilża i zapobiega utracie wody

Plusy

-zapach - chociaż jest dosyć specyficzny (kawowo-cytrusowy)
-wydajność
-dobrze się rozprowadza po skórze
-szybko się wchłania
-po tygodniu stosowania zauważyłam ujędrnioną i nawilżoną skórę
-cena

Minusy


jak dla mnie produkt ten nie posiada wad :)

Marka Venus (tutaj producentem jest PharmaCF) od zawsze kojarzyła mi się z maszynkami i żelami do golenia. Od dziś kojarzyć mi się będzie z profesjonalnymi kosmetykami do ciała. Polecam ten produkt! 

Buziaczki,
CZARNA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...